Gyakori kérdések

Mit készítsek elő, mielőtt telefonálok?

A jármű forgalmi engedélyét, ha van kiolvasott pontos hibakód (pl: P0105) és hozzá tartozó pontos szöveges leírás (pl: légtömegmérő jel túl alacsony). Illetve ha leolvasható (vagy diagnosztikai műszerrel kiolvasható) a hibás egység cikkszáma.


Miért érdemes inkább javíttatni, mint kicserélni?

- A javítás az új alkatrész árának töredékébe kerül
- A felújított alkatrész üzembiztosabb lesz, mint a bontott, mivel jóval erősebb alkatrészek kerülnek beépítésre
- A hasonló áru bontott alkatrészek ismeretlen előélete miatt bármikor tönkre mehetnek
- Nem kell semmit programozni, vagy bekódolni. Nem lesznek fals hibaüzenetek, idegesítő plusz hibák, idegen alváz szám, stb.
- Szakszerű, gyors javítás, több éves szakmai tapasztalat
- Védje környezetét! A javítással nem kerül a kukába a nehézfémeket (ólom, ón, stb) tartalmazó vezérlőegysége.

 

Mi a különbség a javítás és a felújítás között?
Míg egy javításnál csak a jelen pillanatban elromlott alkatrészeket cseréljük ki, addig a felújításnál minden olyan alkatrészt kicserélünk, ami az adott típusnál el szokott romlani vagy gyenge minőségű az alkatrész. Így egy nagyon megbízható elektronikát kapunk, aminek az élettartama egy új egység élettartamának felel meg. Természetesen egy felújított alkatrészre a vállalt garancia is sokkal hosszabb mint egy javított alkatrészre. Igaz a felújítás drágább mint egy sima javítás, de hosszú távon mindig kifizetődő.

 

Postai úton is megoldható a javítás?

Sok esetben igen! Leírásainknál feltüntetjük, ha a javítás postai úton is megoldható.
Tetszőleges futárszolgálattal küldhető. Cégünk a Magyar Postával, vagy a GLS futárszolgálattal küldi vissza a javított alkatrészt.

 

Vállalnak kiszállásos javítást?

Nem! Javítást csak a műhelyünkben végzünk.

 

Van-e garancia?

Minden termékünkre és szolgáltatásunkra 6 hónap a garancia. Egyes szolgáltatásaink után akár 2 év garanciát is vállalunk. Részleteket a menüpontok alatt talál.

A garancia érvényesítésének  feltétele a garancia matricák sértetlensége.
A garancia érvényesítése nem a helyszínen értendő, a felmerülő szállítási költségek a vevőt terhelik.


Mennyibe fog kerülni?

Az elektronikák nagyban eltérnek egymástól, így a javítási költségeik is széles skálán mozognak. A menüpontok alatt hozzávetőleges árakat talál. A pontos árakról a bevizsgálás után tudunk felvilágosítást adni. A bevizsgálás díja: 10.000 Ft.-, mely jóváírásra kerül a végszámlán, amennyiben javításra sor kerül.

 

Adunk –e számlát?

Természetesen :-)

 

A szervizben azt mondták, hogy ez a típusú vezérlőegység nem javítható, ki kell cserélni. Ellenben a honlapjukon azt látom, hogy foglalkoznak a javítással?

Egyrészt a szervizek általában nincsenek felkészítve vezérlőegységek javítására, másrészről gazdasági érdekük is az, hogy egy új alkatrészt adjanak el.
Ellentétben cégünkkel, mely kimondottan specializálódott hagyományos és hibrid technológiával készült vezérlőegységek javítására.

 
Miért nem javítunk bizonyos elektronikákat?

Bizonyos elektronikák javítása ár-érték arányban nem kifizetődő, sem nekünk, sem az ügyfélnek, ezért ezen elektronikák javítását nem vállaljuk. Javítás előtt érdeklődjön telefonon, hogy javítjuk-e az elromlott alkatrészt.


Vállalunk-e villamossági munkát is?

Semmilyen klasszikus mechanikai illetve autóvillamossági munkát nem vállalunk. Cégünk komputeres javítást végez.

 

Bontott alkatrésszel kereskedünk-e?

Nem. Cégünk komputeres javítást végez. Nem foglalkozunk kereskedelemmel.


Hétvégén nyitva vagyunk?

Nem. Nyitva tartás hétköznapokon 9:00-18:00

Az aktuális szabadságokról, a főoldalon tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket.


Van-e portaszolgálat?

Nincs